poniedziałek, 2 listopada 2015

Instrukcja obsługi arkusza z Budżetem Domowym.

notatki na stole


W poprzednim artykule z serii Budżet Domowy zapowiedziałem Wam, że przygotowuję film z instrukcją obsługi arkusza kalkulacyjnego z Budżetem. Po blisko 1000-u prób udało mi się stworzyć coś, co można nazwać filmowym mini poradnikiem. Zapraszam, więc do obejrzenia tego wiekopomnego dzieła.



Instrukcja obsługi arkusza kalkulacyjnego z Budżetem Domowym:




Jeśli coś z powyższego poradnika okazało się dla Ciebie niezrozumiałe- zapraszam do przeczytania artykuł, w którym opisuję jak zbudować i jak obsługiwać powyższy arkusz. <<< KLIKNIJ TUTAJ>>>

Jeśli pragniesz pobrać arkusz kalkulacyjny na swój komputer, znajdziesz go pod tym linkiem <<KLIKNIJ TUTAJ>>

_____

Ale ja się musiałem napracować, żeby stworzyć ten, krótki filmik! Nie wiedziałem, że przy tym tyle roboty. Myślałem, że odpalę program, usiądę przed kompem, raz- dwa- trzy opowiem o zastosowaniach arkuszu i gotowe. Niestety, byłem w błędzie. Kosztowało mnie to znacznie więcej czasu i pracy niż przypuszczałem. Z efektu jestem średnio zadowolony, ale jak na pierwszą taką produkcję, to i tak jest nieźle :)

Całe przedsięwzięcie miało miejsce w moim SS-N, czyli Statkowym Studiu Nagraniowym. Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć jak wygląda moje miejsce pracy:


statkowe studio nagraniowe



Jak widzicie wszystko odbywa się na prymitywnym sprzęcie w dość osobliwych warunkach. Wszystko to ma swoje odbicie w jakości nagrania. Szumy ze statkowej klimatyzacji, warkot silnika, lekkie drgania, słabej jakości mikrofon i jeszcze słabszy komputer sprawiły, że zrobienie dobrze obrobionego komputerowo filmu z dźwiękiem na akceptowalnym dla ucha poziomie, okazało się wręcz nie wykonalne.

Proszę, więc nie hejtujcie mnie za mocno! Na przyszłość postaram się poprawić :)

Mam jednak nadzieję, że nie jest aż tak źle, żeby nie dało się tego obejrzeć i coś zrozumieć. Dziękuję, więc za ogromną wyrozumiałość. Starałem się jak mogłem. Wiem już przynajmniej, na co mam odkładać pieniądze: mocniejszy laptop i konkretny mikrofon.


Daj znać, czy mój film da się w ogóle obejrzeć? Czy wszystko opisałem w zrozumiały sposób? A może masz dla mnie jakieś wskazówki dotyczące nagrywania filmów?

Czekam na wasze komentarze!

Tym czasem, życzę Wam miłego oglądania i sukcesów w budżetowaniu.


Podobało się? Jeśli tak to nie zapomnij podzielić się powyższym artykułem ze znajomymi klikając w ikonki z lewej strony.

Będzie mi niezmiernie miło jeśli weźmiesz też udział w dyskusji i zostawisz po sobie komentarz :)

Zapraszam Cię również na mojego Facebooka- tutaj

Aby być automatycznie powiadamianym o nowych wpisach zapisz się na Newsletter- tutaj

Pozdrawiam/Wojtek

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny poradnik, a co najważniejsze przydatny. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, że udało Ci się coś z niego zrozumieć :)

      Usuń
  2. prosty...bez wydziwiania; dla mnie wystarczająco przydatny. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to ma być proste. Nie wiedzę sensu w tym, żeby siedzieć i pół nocy wpisywać dokładne dane w tabelki. Ja potrzebuję w 5 minut uzupełnić dane i wiedzieć czy mój budżet się mniej więcej spina czy nie i co mam zrobić, aby zaradzić ewentualnym problemom.

      Usuń

Komentarze na blogu są przeze mnie moderowane. Wszelkie próby spamowania linkami czy promocji stron internetowych będą blokowane. Blokowane będą też wulgaryzmy i niestosowne zachowania.