poniedziałek, 26 czerwca 2017

SNTF odc.2: Moje inwestycyjne porażki. (AUDIO)


podcast

Inwestowanie pieniędzy to nie tylko zerkanie na rosnące słupki i liczenie zysków. To także ciężka praca wymagająca czasu i silnych nerwów. Niestety bywa również tak, że pomimo naszych najszczerszych chęci nasz kapitał nie powiększa się, a nawet w wyniku źle podjętych decyzji, drastycznie maleje.

I dziś właśnie chciałbym się skupić na tych „źle podjętych decyzjach” i opowiedzieć Wam trochę o moich inwestycyjnych porażkach, a wszystko po to, abyście wiedzieli czego się wystrzegać i na co uważać podejmując się zadania pomnażania majątku.



W dzisiejszym odcinku usłyszycie m.in. o:
  • moich przygodach z lokatą strukturyzowaną i o tym jak dałem się nabrać doradcy finansowemu;
  • moich nieudanych próbach przewidzenia cen akcji i porażkach giełdowych;
  • o tym, żeby nie ufać za bardzo rekomendacjom wystawianym przed domu maklerskie;
  • o tym jak odkryłem prawdziwą „maszynkę do robienia kasy” i co z tego wyszło.

Jeśli więc chcesz dowiedzieć się jak nie inwestować, czego unikać i na co zwrócić uwagę podejmując ważne decyzje dotyczące pieniędzy- koniecznie wysłuchajcie dzisiejszej audycji!

Zachęcam również do wzięcia udziału w dyskusji w komentarzach. Napiszcie proszę o swoich nieudanych próbach wzbogacenia się tak, abyśmy wszyscy mogli wyciągnąć z tego lekcje.

Pozdrawiam/Wojtek

6 komentarzy:

  1. Hej, świetny odcinek. Ja porażki odbieram, jako fundament na przyszłość, a też obecnie mam ich wiele!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porażki to część naszego życia. Raczej nie da się od nich uciec. Ważne jest jednak aby wyciągać z nich wnioski, aby w przyszłości już nie popełniać tych samych błedów.

      Usuń
  2. Nawet niewielkie pieniądze to duża strata dla drobnych ciułaczy.Afera z Amber Gold pokazała jak tysiące ludzi dało się skusić na 16%zysku!Wiemy jak to się skończyło. Ja też straciłam połowę kwoty na funduszu inwestycyjnym. Teraz korzystam z lokat i śpię spokojnie.Lućka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja też od dłuższego czasu wolę mniejsze, ale pewniejsze pieniądze. Jak to mówią- Lepszy wróbel w garści...

      Usuń
  3. Najgorsze jest to, że doradcy finansowi nie wykonują swojej pracy rzetelnie, tylko czekają na naiwniaków. Mój brat wtopił przy takiej osobie kupę kasy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z punktu widzenia ich pracodawcy to ze swoich obiziązków wywiązują się świetnie. Wciskają tłumom najdroższe oferty, z których sami mają największe prowizje :)

      Usuń