sobota, 16 maja 2015

Premia za „Wymarzone konto”- co zrobić by ją dostać?!


uwagaCześć kochani, dzisiaj szybki wpis na temat Premii od Comperii, którą można było zgarnąć za założenie „Wymarzonego konta” w Raiffeisen Polbanku. 

Jeśli założyliście to proponowane przeze mnie konto, to koniecznie przeczytajcie dzisiejszy artykuł. Opiszę Wam w nim, co powinniście zrobić, aby obiecana premia Was nie ominęła.



Akcja promocyjna Raiffeisen Polbanku i Comperii trwała przez cały marzec i kwiecień. Polegała o na tym, że za założenie „Wymarzonego konta” w w/w banku można było otrzymać premię w wysokości 55 zł lub nawet 65 zł, jeśli dodatkowo założyło się lokatę mobilną na 4%. Lecz, aby otrzymać obiecane pieniądze trzeba spełnić jeszcze jeden wymóg regulaminowy tzn. uzupełnić dane do ich przekazania, wskazując numer konta w Raiffeisen Banku, na które trafi nasza premia. 

W piątek rano (15.05) Comperia rozesłała e-mail do osób, które spełniły warunki promocji, w którym informuje o konieczności uzupełnienia danych do przelewu premii w ciągu 5 dni roboczych. Macie, więc czas do piątku 22 maja

Pamiętajcie zaglądać do Spamu, bo tam lubią lądować wiadomości od Comperii!!


tabelka 1


W przypadku optymistycznej wersji scenariusza po kliknięciu na link i zalogowaniu się w Panelu Comperii, zobaczycie taką stronę:


formularz 2


Wystarczy tylko uzupełnić wymagane pola i zaakceptować regulamin. 

UWAGA: Jeśli kopiujecie numer konta z systemu transakcyjnego banku zwróćcie uwagę, czy skopiował się on Wam w całości. System Comperii nie dopuszcza spacji w numerze rachunku, więc może się okazać, że po wykonaniu operacji „kopiuj/wklej” i usunięciu spacji brakuje jeszcze kilku cyfr {wpadłem na to po 5 nieudanych próbach :) }.

Jeśli wszystko będzie poprawnie wpisane powinniście otrzymać tak wyglądające potwierdzenie:

” Twoje dane zostały prawidłowo zapisane.
Bonus zostanie przekazany na podany rachunek do dnia 29 maja 2015 r.
Jeśli chcesz zmienić dane, kliknij tutaj Edytuj dane ”

I tu pojawia się problem. Mało komu udaje się przejść przez ten cały proces bez żadnych utrudnień. 

 Raiffeisen Bank chyba nie przygotował się należycie do tak dużej akcji promocyjnej i popełnił kilka błędów, które jak zwykle odbiją się na Nas.

Z tego co wiem, bardzo duża liczba osób nie otrzymała żadnej wiadomości od Comperii, a problem ten dotyczy w głównej mierze tych osób, które zawierały umowy za pośrednictwem kuriera.

Część z Was – przy składaniu wniosku o założenie „Wymarzonego konta” – nie zaznaczyła opcji „Wyrażenie zgody na przekazanie danych w celu prowadzenia Promocji Comperia Bonus 3″. Nie była to zgoda obligatoryjna, ale jednocześnie brak jej wyrażenia uniemożliwiał przekazanie przez bank Waszych danych do Comperii.

Bank w ten sposób wprowadził wiele osób w błąd,  chcąc więc naprawić swoją szkodę rozesłał 13 maja br. wiadomość o następującej treści:


formularz 3


Sprawdźcie, więc swoją skrzynkę mailową, czy przypadkiem nie ma w niej żadnego e-maila od Raiffeisen Banku.

Po kliknięciu w wyznaczonym miejscu ukaże się Wam taki o to formularz:


formularz 4


Po wypełnieniu formularza i wyrażeniu zgody, następnego dnia powinniście dostać e-mail od Comperii z prośbą o uzupełnienie danych.

Mam jednak dla Was mała radę. W związku z tym, że wymiana danych między Bankiem a Comperią też nie zawsze działa tak jak powinna, bez względu na to czy dostaniecie wiadomość od Comperii czy nie, to zalogujcie się na stronie https://www.comperiabonus.pl/raiffeisen-polbank/logowanie i sprawdzić czy według Comperii przysługuje Wam premia (jeśli nie pamiętacie swojego hasła, to skorzystajcie z opcji jego mailowego przypomnienia). Jeśli wszystko będzie OK, to postępujcie według tego, co było opisane powyżej, wypełnicie brakujące dane i czekajcie na pieniądze.

Ale to nie koniec mogących czekać Was kłopotów.

Jeśli uważacie, że spełniliście warunki promocji, a nie dostaliście ani e-maila od Raiffeisen Banku ani od Comperii lub po zalogowaniu się w panelu Comperii widzicie komunikat mówiący Wam, że „Bonus nie został przyznany”, to oznacza to, że albo nie spełniliście warunków promocji (nie zawarliście poprawnie umowy lub mieliście już konto w Raiffeisenie) albo Bank z jakiegoś powodu nie przekazał Waszych danych do Comperii.

Niestety ten drugi przypadek dotyczy dużej liczby osób, które zawierały umowę za pośrednictwem kuriera. Bank ewidentnie nie radzi sobie z procesem przyjmowania wniosków i wymianą informacji. Nie oznacza to jednak, że musicie się pogodzić z zastaną sytuacją i nie dostaniecie przysługującej Wam premii!! Jeśli rzeczywiście doszło do podpisania umowy, a ani Bank ani Comperia nie wysłała Wam żadnej informacji lub z jakiegoś powodu Bank nie zakwalifikował Was do otrzymania premii, to w takim przypadku macie podstawę do zgłoszenia reklamacji.

Zanim jednak zgłosicie problem spróbujcie zalogować się w panelu Comperii (https://www.comperiabonus.pl/raiffeisen-polbank/logowanie) w sposób opisany w artykule. Jeśli niestety jednak pojawi się komunikat o nieprzyznaniu premii, nie pozostaje w tedy nic innego jak zgłoszenie reklamacji.

Jak zgłosić reklamację

W pierwszej kolejności wyślijcie e-mail bezpośrednio do Comperii na adres kontakt@comperiabonus.pl

Reklamacja powinna zostać wysłana z e-mail’a Uczestnika, którego reklamacja dotyczy i który został zarejestrowany w promocji oraz zawierać podstawowe dane tj.: imię, nazwisko, numer konta osobistego Raiffeisen Polbank, opis stanu faktycznego oraz zgłaszanych zastrzeżeń (w temacie najlepiej wpisać Reklamacja Comperia Bonus 3).

W drugiej kolejności należy zgłosić reklamację bezpośrednio do Banku. Można to uczynić dzwoniąc na infolinię lub wybierając się osobiście do oddziału banku. 

Nie bójcie się, że nie zdążycie uzupełnić danych do 22 maja. Od momentu zgłoszenia reklamacji aż do jej rozpatrzenia przestają Was obowiązywać regulaminowe terminy.

Podsumowując

Jeśli dostaliście e-maila od Comperii, zalogujcie się do Panelu i uzupełnijcie brakujące dane. Następnie Comperia w terminie do 29 maja powinna przelać na Wasze konto przysługującą Wam premię. Następnie można będzie zamknąć konto dzwoniąc na infolinię lub osobiście w oddziale banku.

Jeśli nie dostaliście e-maila ani od Banku z prośbą o wyrażenie zgody na przesłanie danych ani nie otrzymaliście e-maila od Comperii w celu uzupełnienia danych to i tak zalogujcie się w Panelu (https://www.comperiabonus.pl/raiffeisen-polbank/logowanie) i sprawdźcie, w czym tkwi problem: czy zawiodła komunikacja, czy może z jakiegoś powodu bank nie zakwalifikował Was do otrzymania premii.

Jeśli natomiast uważacie, że premia Wam się należy to jedyne, co możecie zrobić to po prostu zgłosić reklamację zarówno do Comperii jak i do Banku.

Mam jednak nadzieję, że każdemu z Was uda się przejść przez cały proces bez problemów i już niedługo będziecie mogli cieszyć się łatwo zarobionymi pieniędzmi.

Przepraszam za jakość dzisiejszego artykułu, ale pisany był on naprędce ponieważ chciałem jak najszybciej pomóc Wam w przypadku jakichkolwiek problemów.

Jeśli nadal coś byłoby dla Was nie zrozumiałe. Dajcie mi znać w komentarzu lub wysyłając wiadomość na maila lub na facebooka.

Pozdrawiam/Wojtek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze na blogu są przeze mnie moderowane. Wszelkie próby spamowania linkami czy promocji stron internetowych będą blokowane. Blokowane będą też wulgaryzmy i niestosowne zachowania.